• Advertisement
Fanust

Ripple waarom?

39 posts in this topic

21 minutes ago, Parabellum said:

In ieder geval wel redelijk wat actieve members. Het is wél opvallend, maar ik denk dat er weinig statistische conclusies uit zijn te trekken. Dan nog, de mensen hier uit NL/BE zijn roependen in een woestijn in Nederland. Af en toe vraag ik mij af hoeveel Nederlandse XRP-houders er zijn met een redelijke stack.

Tsja, doe eens een gok. Tussen de 1.000 en 10.000? Van de in totaal 28.000.000 miljoen belgen en nederlanders?

Parabellum likes this

Ongetwijfeld koopt de massa xrp op basis van emotie en beeldvorming, verdiepen ze zich niet in het technische verhaal. Marketing en pr zijn belangrijk

Gisteren geript door ripple van 0.35 naar 0.26...

Just now, Eik said:

Tsja, doe eens een gok. Tussen de 1.000 en 10.000? Van de in totaal 28.000.000 miljoen belgen en nederlanders?

Laten we een arbitraire grens trekken van 100.000 XRP of meer. Ik zou enorm verbaasd zijn als er meer dan 500 Nederlanders zijn die aan dat criterium voldoen. Het lijkt mij wel dat aanzienlijk meer Nederlanders en Belgen nu op XRP afvliegen, aangezien de bekendheid groeit (mede door de koers stijging). 

6 hours ago, Parabellum said:

Wat? Er gaat hier een wereld voor mij open: ik had nooit geraden dat jij Nederlands was! Of kom je van elders?

Ik ben eigenlijk niet Nederlands - ik weet gewoon hoe ik Google Translate moet gebruiken!

rohanneal, Borry and dierstekker like this

On 20/5/2017 at 10:35 AM, Fanust said:

Je kan toch gewoon bijstorten met eu bank?

Nee, ze vragen account verification daarvoor, paspoort en proof of residence, is pending...

Haha, ik heb al mn collega's, vriendene en familie al aan de Ripples gekregen.. Langzamerhand breidt de olievlek zich steeds meer uit. Jammer dat ie nu weer stagneert en eigenlijk alleen 'hoog' wordt gehouden door de BTC koers.. Zou mooi zijn als ie snel weer gaat vliegen, op het hoogtepunt 0.00025 BTC oftewel € 0.50..

Fingers crossed en lange termijn blijven denken!

Ik Per ongeluk .. il was aan het shoppen en had wat geld over .. ik keek naar wat op dat moment goedkoop , en een grote volume had en wat stijgende was .. Kocht een paar op 5 cent .. de dag erna werd ik wakker en het was Flink gestegen .. een paar dagen later stond Ripple op 18 cent en ik kon niet meer slapen .. 

Ik heb de komst van de commodore c64 beleefd , ik heb de komst van de PC beleefd , ik heb de komst van internet beleefd .. en nu ben ik een happy Teddy dat ik de komst van Blockchain technologie mag beleven . Is het niet fantastisch om in de 21st eeuw the leven ? 

Ondertussen een paar weken verder heb ik Alles gelezen wat ik lezen kon ( ook de harde en saaie korst )  , vele youtube videos gezien  ( hier ook de saaie )

Heb een paar rippeltjes erbij gekocht ; ik heb een eigen FB groep en een eigen telegram groep gemaakt en ripple erop los :):)

Verder ga ik over 3 maanden beginnen aan een cursus " programeren "  Ik begin met de basis en ga uiteindelijk een Dapp programmer worden op het EVM ( of soorteglijk netwerk ) worden .. 

Thanks , en een tip .. Je ripples op een Nano ledger plaatsen en in beton storten in je kelder ;) open maken in 2022 

Gr