• Advertisement
Fanust

Ripple waarom?

39 posts in this topic

Beste nederlanders,

Waarom hebben jullie voor ripple gekozen en zoja waarom?

Ik zelf puur om het feit dat het een bridgecurrency(tbh altijd gedacht dat er al was) is, en internationale transactie snelheid!

Parabellum and Hodor like this

Mijn excuus dan bij deze haha. 

Ik heb voor XRP gekozen vanwege het feit dat ik daar de meeste ongerealiseerde potentie qua prijs zag en het daarom als undervalued asset beschouw. Om die reden leek het mij een prima zet om voor de lange termijn in te stappen, die nu al aardig gerealiseerd is.

XRP heeft de meest ongelooflijke gebruikssoorten in vergelijking met de andere cryptocurrency keuzes ... door een brede marge! Wanneer u belegt, moet u beoordelen wat de sterkste keuze is in een veld of industrie, en voor mij is de "Apple" of "Google" van deze industrie duidelijk XRP!  :d_sunny:

Parabellum and Live4xrp like this

1 hour ago, winston said:

Mijn excuus dan bij deze haha. 

Ik heb voor XRP gekozen vanwege het feit dat ik daar de meeste ongerealiseerde potentie qua prijs zag en het daarom als undervalued asset beschouw. Om die reden leek het mij een prima zet om voor de lange termijn in te stappen, die nu al aardig gerealiseerd is.

Maar je was erg vroeg, vind je dat nu ook nog @0.33 cent.

1 hour ago, Hodor said:

XRP heeft de meest ongelooflijke gebruikssoorten in vergelijking met de andere cryptocurrency keuzes ... door een brede marge! Wanneer u belegt, moet u beoordelen wat de sterkste keuze is in een veld of industrie, en voor mij is de "Apple" of "Google" van deze industrie duidelijk XRP!  :d_sunny:

Zie hierboven :)

Hodor likes this

10 minutes ago, Paulengelbertink said:

Maar je was erg vroeg, vind je dat nu ook nog @0.33 cent.

Als je kijkt naar hoeveel geld banken in bezit hebben zitten we slechts op een zeer klein deeltje en is er nog veel meer potentie mogelijk. Persoonlijk denk ik dat er nog veel meer potentie is en hou ik voor de lange termijn, zodat de belastingdienst me niet onder actief inkomen kan schalen.

Paulengelbertink likes this

Ik heb xrp door ripples "computing for good" promo.   Spijtig dat ze ermee gestopt zijn.  Nu is er iets gelijksaardigs aan de gang met gridcoin.

Dus ken ripple al lang, heb er nooit echt verder in geïnvesteerd buiten boinc om wegens de eerder gecompliceerde manier van aankoop. 

De electriciteit geïnvesteerd in boinc heeft zich aan huidige xrp prijzen echter dubbel en dik terugbetaald :)

Als gatehub nu eens sepa overschrijving zou willen activeren zou het kunnen dat ik voor een paar 1000 euro bijspring.  Geen zin om bitcoin te kopen voor om te zetten naar ripple, de ongelofelijke energieverspilling van bitcoin stoort me nogal...

2 hours ago, winston said:

Als je kijkt naar hoeveel geld banken in bezit hebben zitten we slechts op een zeer klein deeltje en is er nog veel meer potentie mogelijk. Persoonlijk denk ik dat er nog veel meer potentie is en hou ik voor de lange termijn, zodat de belastingdienst me niet onder actief inkomen kan schalen.

Ik ging ervan uit dat het altijd onder vermogen valt, dus enkel vermogensrendementheffing. Wanneer zou dit onder ' actief inkomen' vallen? 

Ik heb namelijk al een behoorlijke portie verkocht dit jaar.

12 minutes ago, elnino said:

Ik heb xrp door ripples "computing for good" promo.   Spijtig dat ze ermee gestopt zijn.  Nu is er iets gelijksaardigs aan de gang met gridcoin.

Dus ken ripple al lang, heb er nooit echt verder in geïnvesteerd buiten boinc om wegens de eerder gecompliceerde manier van aankoop. 

De electriciteit geïnvesteerd in boinc heeft zich aan huidige xrp prijzen echter dubbel en dik terugbetaald :)

Als gatehub nu eens sepa overschrijving zou willen activeren zou het kunnen dat ik voor een paar 1000 euro bijspring.  Geen zin om bitcoin te kopen voor om te zetten naar ripple, de ongelofelijke energieverspilling van bitcoin stoort me nogal...

Waarom gebruik je geen kraken?

14 minutes ago, Omnius said:

Ik ging ervan uit dat het altijd onder vermogen valt, dus enkel vermogensrendementheffing. Wanneer zou dit onder ' actief inkomen' vallen? 

Ik heb namelijk al een behoorlijke portie verkocht dit jaar.

Als je verkoopt en inkoopt en niet vasthoudt ben je aan het traden en dan ben je officieel inkomstenbelasting schuldig. Om ervoor te zorgen dat dit je niet overkomt hou ik bij voorkeur aandelen en cryptos langer dan 1 jaar vast.

2 hours ago, winston said:

De vraag die ik eerder al aan die Ripple medewerker vroeg. Moeten banken xrp aankopen om die transacties te kunnen doen?

of hebben ze enkel Ripple technologie nodig?

@paulengelbertink, wat ik heb gelezen is dat ze alleen de Ripple technologie nodig hebben, maar wanneer ze XRP gebruiken ze meer kosten besparen dan wanneer ze alleen de technologie gebruiken. Verder is het van belang dat de prijs van XRP niet te veel zal wisselen. 

Ik zag potentie in het faciliteren van een manier om sneller en goedkoper geld te verplaatsen. Kunnen jullie mij vertellen waarom Ripple veiliger, sneller en beter is vergeleken met Nem? Er is een soort tweesplitsing tussen de argumenten voor en tegen de Ripple prijs. Heb het een en ander gelezen, maar ben nog niet helemaal overtuigd met betrekking tot de lange termijn van Ripple!

Edited by Khalon