Jump to content

Is er nog vertrouwen ?

Recommended Posts

Elke keer denk ik aan een lucht ballon die heel langzaam leeg loopt.

Op het forum wordt er zoveel goed nieuws gepromoot over Ripple.

Echter als Bitcoin zakt ,gaat Ripple mee als Bitcoin stijgt dan stijgt Ripple niet.

Het nieuws vanuit Ripple is fantastisch echter op de gewone aandelen markt zou dit tot een goede stijging lijden.

Ik zit er in voor Long en ik weet wat de stijging was in 2017.

Echter het leeglopen van de ballon blijft me achter volgen .

Wat zijn jullie gedachten ?

49 minutes ago, Ikketje said:

Was dit vorig jaar voor de grote stijging ook niet het geval? 

ik herinner me nog dat de koers dan ook altijd steeg tot rond de 0.22€ en telkens terugviel naar 0,15€.

Misschien is dit een voorteken...

Was vorig jaar inderdaad net hetzelfde. Wil niet zeggen dat het nu weer gaat gebeuren, maar we hebben dit al meegemaakt.

Kijk, iedereen kent de regeltjes (geduld hebben, kopen als iedereen verkoopt en omgekeerd, ...) maar niemand durft ze toe te passen. En daarom dat er zo weinig mensen echt succesvol zijn in crypto. En dat komt door die twijfel. En verveling.

Bottomline is: er is enorm veel goed nieuws over ripple en xrp de laatste tijd. Kan imo niet anders dan goed komen hoor. Dat kan morgen zijn, dat kan nog jaren duren. We zien wel.

21 hours ago, ThomasTheTGV said:

Vertrouwen sinds 2013.... Geduld is echt de sleutel.

Trek je het niet meer, mijn pro tip: Stop een paar maanden of een jaar helemaal met crypto en kijk dan eens hoe de vlag ervoor staat. Als je het kan permiteren moet je natuurlijk wel blijven hodlen in die tussen tijd :)

Wat bij mij al een hoop geholpen heeft is Blockfolio (of Delta) te wissen van mijn telefoon. Ik vind het al een stuk beter gaan als ik een keer per dag (of soms minder) de prijs check. 

Precies, ik kijk niet meer naar de waarde van mijn portfolio... daar worden we beetje ongelukkig van.

maar het vertrouwen is er eigenlijk des te meer! juist vanwege de redenen hierboven.... er is zoveel goed nieuws.

Alleen de schommelingen omlaag gingen wel erg hard de laatste weken. Het zou gaaf zijn als er weer even een 25%+ moment bij zit. Nu snap ik de metafoor wel van de luchtballon welke langzaam leegloopt. Af en toe blaast nog iemand een beetje lucht erin vanuit het mandje, maar daarmee stijg je niet even 40 meter ;)

Ik ben erg benieuwd naar de komende 2 maanden. En beetje huiverig voor het hele SEC / Security verhaal. Verder heb je nog wat van die rechtszaken lopen welke ook niet te voorspellen lijken.

We moeten het niet allemaal met Apple willen vergelijken. Dit is een andere markt en andere tijd. Daarnaast is het niet realistisch om je verwachting af te zetten om het resultaat van ongeveer de meest succesvolle bedrijven van de afgelopen 20 jaar. Hopen en dromen is leuk en gezond. En we gaan zeker weer eens omhoog....

2 hours ago, XRPfan_Eelco said:

Precies, ik kijk niet meer naar de waarde van mijn portfolio... daar worden we beetje ongelukkig van.

maar het vertrouwen is er eigenlijk des te meer! juist vanwege de redenen hierboven.... er is zoveel goed nieuws.

Same here. De markt gaat nog ontzettend groeien. geen twijfel. Wanneer daar het precies het startschot voor wordt gegeven is nog niet duidelijk. 

Een kleine bullrun op z'n tijd tot het zover is zou best eens welkom zijn. Al is het enkel om wat vaker naar je portfolio te kunnen kijken zonder teleurstelling?