Jump to content
ThomasTheTGV

Meet and greet met medewerkers van Ripple tijdens Money2020 in Amsterdam

Recommended Posts

1 hour ago, tcas581 said:

Opgegeven... er is nog geen datum bekend toch (behalve 4-6 juni)? Dit i.v.m. werk...

Grtz

Nee inderdaad nog geen datum, voor mij ook wel lastig omdat ik die dagen best wel wat afspraken heb staan. Maar goed ik begrijp van Claire dat ze er binnenkort nog een bericht uit doet aan degene die gereageerd hebben via het formulier.

Iedereen die nog niet gereageerd heeft op de mail van Claire rap die poll invullen!!

Zie onderstaande bericht van Claire:

Hi all - only 30% of the people on this thread have voted on the POLL - I'm closing it in 24 hours so we can decide on a day. I would like to include as many people as possible, so please go and do the poll ASAP ?

We zitten op dit moment (4 uur na Claires laatste email) op 53 reacties... Toch wel kicken om te zien dat er zoveel interesse is want dan moeten er volgens mij meer dan 100 mensen gereageerd hebben op de oproep!

Zelf moet ik bijna 1,5 uur rijden dus ik baal behoorlijk van het tijdstip, rond 6 uur zal het lekker vast staan rond Amsterdam, maar ja hoe vaak krijg je nu de kans op David en consorten de hand te schudden!

Dankjewel voor de update, ik ben helaas alleen donderdag en vrijdag in Amsterdam. Krijg het er vast niet door bij de baas dat ik ook woensdagavond al een hotelletje kan pakken.