Jump to content
Sign in to follow this  
moederjeanne

desktop wallet

Recommended Posts

ik heb een ripple desktop wallet , ik wil nu inloggen maar ik krijg steeds wachtwoord onjuist

ik ben zeker dat het wachtwoord goed is want ik heb al vele keren ervoor ingelogd 

nu heb ik mijn wallet verwijderd en hernieuw geinstalleerd met de funtie wallet aanmaken met security key 

dit lukt maar mijn ripple saldo staat op 0.

Alhoewel er meer dan 300 ripple op stond .

kan iemand mij helpen ? 

Als je een nieuwe hebt aangemaakt, dan is het logisch dat deze op 0 staat.

Een XRP wallet bestaat simpelweg uit 2 dingen:

Een wallet adres & een secret key.
Je wachtwoord is niet gelijk aan je secret key. Dit wachtwoord gebruike je enkel om je wallet te openen.
Heb je je secret key nog ergens? Deze kan je gebruiken om je wallet opnieuw te installeren.

Opgelet: Zet deze hier NIET!

Guest

Click op "Transactions" Dan zie je alle wallet activiteit.

Deze wallet is geactiveerd op 28 November met 320 XRP.

Op 14 December is er een nieuwe wallet geactiveerd. Op 14 en 19 December zijn er daar een aantal XRP naartoe over gemaakt.

Op de account van de screen shot staan er 24.99.

Op de account die op 14 December is aangemaakt staan er 267.81

Succes!

hier klopt zeker iets niet , 

ik heb geen weet dat ik een account heb bijgemaakt waar nu 267,81 xrp op staat .

kan ik op 1 of andere manier zien  op welke wallet deze staan ? 

ik zie nu wel zie screenshot naar welk account deze is overgechreven , klopt het dat deze account ook 190.31 euro heeft op gatehub ? Zoja is dit zeker niet een account van mij 

afgen.png

Guest

De screenshot die je nu laat zien is van de 2e wallet.

Zoals je ziet is deze geactiveerd op 14 December met 229.87 XRP. Daarna zijn er nog wat transacties geweest, die ertoe hebben geleid dat het aantal XRP nu 267.81 is.

De waarde van deze 267.81 XRP is op deze screenshot EUR 190.31. Er staat dus geen cash op, alleen XRP. Als ik nu kijk is de waarde van die 267.81 XRP bijvoorbeeld EUR 192.16

Ik kan zien dat er op 23 December 6 XRP zijn overgemaakt naar Binance. Dat was de laatste transactie van deze wallet. 

Alleen jij weet of 1 of 2 wallets hebt gecreëerd.

5 minutes ago, moederjeanne said:

hier klopt zeker iets niet , 

ik heb geen weet dat ik een account heb bijgemaakt waar nu 267,81 xrp op staat .

kan ik op 1 of andere manier zien  op welke wallet deze staan ? 

ik zie nu wel zie screenshot naar welk account deze is overgechreven , klopt het dat deze account ook 190.31 euro heeft op gatehub ? Zoja is dit zeker niet een account van mij 

afgen.png

Guest

je kunt het wallet adres zien in je transacties. En je kunt zien dat de 2e wallet is geopend vanuit de 1e.

Je kunt zien dat het een Gatehub wallet is en wat de Binance User ID is.

Als het niet jouw wallet is ben je de XRP kwijt.

Misschien dat iemand anders je verder kan helpen? 

Edited by Guest
typo

oke bedankt voor de info

ik had eerst een gatehub account , vanaf het gate hub account heb ik mijn ripples overgemaakt naar een desktop ripple walled .

maar mijn wachtwoord werkt daar niet meer , als ik nu een nieuwe desktop ripple account maak met mijn bestaande key krijg ik een nieuwe wallet maar die dan op 0 xrp staat .

Ik kan ook niet meer op gatehub daar ik per ongeluk de 2-Factor Authentication (2FA)  app heb verwijderd op mijn gsm .

Als ik nu wil inloggen op gatehub vraagt hij achter mijn 2-Factor Authentication (2FA)  code ,ik heb de app ged. maar die code wordt niet meer geaccepteerd -(.

hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen 

thx

Om die 2FA uit te schakelen/te resetten moet je even contact met ze opnemen.

Ik heb het nooit bij Gatehub gedaan, maar wel bij (veel) andere bedrijven toen mijn telefoon verloren ging... Ze willen dan even verificatie zien dat je het echt bent, dit verschilt per bedrijf. Actuele foto van jezelf met een paspoort / webcamgesprek / telefoontje / enz. Maar daarmee kan 2FA in ieder geval uitgeschakeld worden...

Misschien heb je hier iets aan (snelle zoektocht op Google):
https://support.gatehub.net/hc/en-us/articles/115004144825-Deactivate-2FA

Edited by tcas581
Added link