Jump to content

Waar gaat dit heen mannen en dames

Recommended Posts

Ik kom ook uit de 0,25 tijd, ik durf niet te verkopen (ja had ik dat ook maar gedaan boven 3$). Ik blijf gewoon even wachten. Had ik fiat dan had ik nu bijgekocht. Maar heb mijn fiat al o pde weg naar beneden gespendeerd (rond 1,5$).

Ripple blijft met goed nieuws uitkomen, ik denk dat ze er sterker uit zullen komen. Maar nu even wat minder vaak prijs checken is beter voor je hart......

Tsja, ik ben in december bij 0,79 ingestapt. Ik heb een lange termijn focus en alle vertrouwen in XRP.

Aan de ene kant is het te interessant om alle ontwikkelingen te volgen (en geen info te missen), aan de andere kant probeer ik alle koersschommelingen naast me neer te leggen. Als we over een jaar op 10 staan, vind ik 't allemaal prima.

45 minutes ago, 21x2 said:

Ik had wel een rollercoaster verwacht maar dit niet.

HOLD voor mij maar ben benieuwd waar de bodem is

Zo lang er geen ECHT gebruik is voor welke crypto dan ook, is de enige bodem die je kan berekenen heel erg eenvoudig: NUL.
Eens dat er, vanuit een reële marktbehoefte, vraag komt naar gebruik (en dus ook naar aankoop) van XRP kan je gaan rekenen naar een, bij benadering, "juiste" koers....

Ondertussen is het duiken, zwemmen, lopen, vliegen, vallen, opstaan en weer doorgaan en zit je ergens tussen de bodem van de oceaan en het maanoppervlak

Ik maak me geen zorgen vanwege de goed initiatieven die op termijn tot XRP vraag zullen leiden; Santander live met een xcurrent product, gevulde pijplijn met tests en pilot, nieuwe exchanges op komst. Als het stof wat is neergedwarreld verwacht ik mooie stappen omhoog.

Voor nu uitzingen en niet in de verleiding komen om sell orders in te leggen... Ledger Nano S op een ander fysiek adres is een echt een uitkomst ;-) 

XRP reageert bijna nooit op nieuws. Als de hele markt (BTC) omhoog gaat , stijgt XRP sneller dan de rest. Maar ook sneller bij dalingen. Volg de chart van BTC en je weet de richting voor XRP, nieuws of niet.

Zelf gekocht op gemiddeld €0.18, een deel verkocht op €2.50 en eergisteren alles verkocht op €0. 60 en teruggekocht op €0.48. Maar vreselijke zenuwen gehad, dus traden doe ik nooit meer, haha. Hodl! 

Edited by Ripple-Stiltskin