Jump to content
Plikk

Ripple meeting?

Recommended Posts

Hi guys,

Wie is er evt. in voor een XRPChat bijeenkomst hier in Nederland? Bij andere fora waar ik lid van ben zijn dit altijd heldere, educatieve en vooral gezellige momenten om bij te praten en alles omtrent Ripple te bespreken. Mocht er animo genoeg voor zijn, dan organiseer ik graag in de Randstad of Utrecht een plek waar wij over onze doelen en interesses kunnen bijpraten.

Ik verneem graag van jullie :)

Gr. Plikk

@Plikk Ik heb ook al wel eens geopperd wat te organiseren (maar dan in Arnhem of Nijmegen) en ik wil dan eigenlijk ook graag een leuke presentatie/spreker. Helaas zijn de mensen van Ripple zelf nogal druk (en Hodor was meer van het schrijven van artikelen) en dus was mijn idee langzamerhand een beetje doodgebloed. 

Misschien willen @PRX (belastingen) en @bickelaer (heeft al meerdere meetup's georganiseerd in het verleden) een bijdrage leveren? Die zitten ook meer naar het westen van het land. 

13 minutes ago, ThomasTheTGV said:

@Plikk Ik heb ook al wel eens geopperd wat te organiseren (maar dan in Arnhem of Nijmegen) en ik wil dan eigenlijk ook graag een leuke presentatie/spreker. Helaas zijn de mensen van Ripple zelf nogal druk (en Hodor was meer van het schrijven van artikelen) en dus was mijn idee langzamerhand een beetje doodgebloed. 

Misschien willen @PRX (belastingen) en @bickelaer (heeft al meerdere meetup's georganiseerd in het verleden) een bijdrage leveren? Die zitten ook meer naar het westen van het land. 

Dat is zeker een goed idee! Is alrijd fijn als meer ervaren het kunnen oppakken. 

Ja ik zou dit ook wel leuk vinden.

We kunnen het ook kleinschaliger doen in de vorm van een borrel ergens bij een leuk cafe of restaurant ipv formeel met een spreker/presentatie.  Ik weet ook niet wat de opkomst zou zijn. Kunnen we dit met een poll meten?

Zelf woonachtig in de buurt van Utrecht, maar werk op ddit moment in Rotterdam/Mechelen/Utrecht dus locatie is mij om het even.

Vanuit mijn kant speciale interesse in de onderwerpen belasting, ook als je voor anderen gekocht hebt. 

Goed plan, ben ik zeker in geïnteresseerd. Altijd goed om kennis en ervaring te delen. Lokatie maakt mij niet heel veel uit (midden- of zuid-Nederland).

Na het lezen van een scriptie over blockchain, geschreven door 1 van de mensen die nu in het blockchain team werkt, was mij wel duidelijk dat Rabo naar Ripple had gekeken. 

Trouwens een aardig document om te lezen voor meer kennis over blockchain.

Via Google te vinden -->

https://bravenewcoin.com/assets/Industry-Reports-2015/A-Scenario-Planning-For-Interbank-Payments-And-Decentralized-Ledger-Platforms.pdf

Het was echter al een paar jaar geleden. Ben heel benieuwd naar de daadwerkelijke huidige Ripple activiteiten in Utrecht....

Zou bijzonder fraai zijn en brengt Rabobabk weer dichterbij ING die (zichtbaar) innovatiever is. 

Edited by alottaripples

Is het een idee om op Tweakers.net Blockchain Meet-Up op donderdag 29 maart (17.30 – 22.00 uur) in Eindhoven af te spreken? Kunnen we meteen de ABN Amro en Rabobank sponsoren het event dus hopelijk hebben we dan ook de kans om wat vragen te stellen aangaande Ripple!

https://tweakers.net/plan/1507/kom-naar-de-blockchain-meet-up-op-donderdag-29-maart-in-eindhoven.html

Heb zojuist een kaartje (15 euro incl 2 consumpties) besteld in ieder geval!

EN de eerste 3 XRPchat-leden die in deze thread bevestigen dat ze ook naar de tweakers crypto meeting komen (en er ook daadwerkelijk zijn) winnen een mooie Ripple-pin van @Fingers!

Ga je niet maar wil je wil zo'n kekke Ripple pin? Dan kan je ze voor 4 XRP (+ 4 XRP verzend) via PM bij mij bestellen.

afbeelding.thumb.png.42f73aee60d5303606073229cf5d6b1a.png