Jump to content

manateehunter

Bronze Member
  • Posts

    1,225
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by manateehunter

  1. No worries, I can't wait to see what happens when taco stand runs out.
  2. It would be nice to be able to start selling at some point here. Fn SEC twats.
  3. I'm having anxiety just watching this shit like its December 2017 and soon January will come **** me up.
  4. He's called many things, most with the accuracy of a coin flip. I wouldn't get your hopes up. Bipolar as all hell too, called just about every exchange and ripple labs itself a scam. There are multiple twitter accounts accusing him of scamming as well.
  5. If you can't beat the fear just do it while scared...
  6. What in the flying duck just happened?! Only in crypto...
  7. If buy the rumor sell the news logic applied in reverse fashion, would now be the time to load up bags?... The timing of this is so crazy, I wonder what's going on behind the scenes...
  8. Agreed. Short term price action is obvious and we may dip much lower based on panic selling, those who acted on the news right away are reaping the benefits. I wasn't reacting to your post specifically, just to the news.
  9. Meh. This needed to be resolved sooner or later. Obvious panic selling will occur, but lawsuits of that magnitude take a long time to resolve, and ripple has enough capital to hire the best financial lawyers and scholars. I would be amazed to find they haven't had a thorough independent evaluation on this already. This is either already predecided and the suit is a formality, or we've been involved in the most elaborate scam of the century so far.
  10. I like crashes, they tend to bounce back with a vengeance.
  11. This is so nerve wrecking!!!! Actually no, it's not, I'm just holding as per usual, enjoying some crazy candles. These swings ain't shit.
  12. I wish ripple would actually allow Jed to sell it all, but to paraphrase David Schwartz -Jed is probably going to be the first man in history who becomes a billionaire despite his best efforts.
  13. We already had a ridiculous rise in 17, a shitcoin going from .5 to 20 is easier than a coin with exposure and a following. No one knows the other projects, all it takes is some news or being added to coinbase. Look back on what that did for litecoin which is a borderline abandoned project now.
  14. That would be reasonable, but I can also imagine some whales counting on that sentiment to rip up leveraged shorts and profit.
  15. This is an oddly good thread, the info it gives me is basically if we do go apeshit parabolic we're gonna hit a wall at 5, and if that breaks through its chill till 10. After that shit can go berserk. Of course thats a huge if, and a smart play would be to liquidate a big chunk before those points are hit. Also I'm not sober, so ignore my ramblings and do your thing, this rally will probably fail like all the others. Cheers!
  16. Great reference, and timely since I just found out last week there is a remake in the works
  17. I'm getting end of '17 vibes here... wouldn't be surprised of 5x pump and dumps on alts right now...
  18. I'll have a collection of useless tokens on a remote storage device to educate my kids about poor financial decisions. If I was gonna sell in fear I would've done it a year ago, dgaf gonna ride that titanic to the sea floor, broke even in '17 either way.
  19. Over the course of 10 years I expect the value of the dollar to drop enough that by being at $6-30 we'd still be worth 20c in today's valuation. Maybe I should invest in phones for cats instead...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.